Bloggtorka på ingång?

Godkväll på er :) är ledsen att jag inte uppdaterat bloggen något idag men har inte haft något direkt att skriva om, känns lite som en bloggtorka.

Dagen idag började runt tio tiden då jag väcktes av solens strålar. Tog mig sedan en varm dusch efter att jag ätit lite frukost. När håret torkat valde jag att gå en sväng ut i det fina höstvädret och få andas in lite frisk luft. Man blir så trött om man bara sitter inne en hel dag, eller vad tycker ni?
Har sedan dess bara myst framför tv:n och glottat på hif som vann sin hemma match på olympia med 3-1.
Jag sitter nu och väntar på lite kvällsmat med hals ont. Men trots halsont hindrar de nt mig från att dra ut ikväll.
vi hörs möjligtvis när jag kommit hem igen.
puss


Kommentarer
Postat av: Em

också ont i halsen.. irriterande.. hade du en bra kväll ändå? :)

2011-11-06 @ 16:32:56
URL: http://pezone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!