Fb blir hackat?

Ligger nu ihopkrupen i sängen och surfar runder lite på intetnetet. Har märkt att fb är proppat med folk som skriver om att sidan är hackad osv. Enligt olika källor så tror dem i alla fall att fb kmr tbx efter några dagar igen om nu det overkliga händer vilket vi inte hoppas på. Men har även sätt på twitter att dem nt ska hacka fb så mina tankar e rätt blandade nu. Dock kmr ju halva mitt liv att försvinna om fb går bort så e det bara men kan även tänka mig hur mycket tid över jag hade fått till annat.
Man lär väl i alla fall märka imorgon när man loggar in om hur allt står till. men vi hoppas på det bästa.

Nu ska jag borsta tänderna och sedan gå och lägga mig. vi hörs imon <3


 


Kommentarer
Postat av: Tina

fb är väldigt hackat ja :(

2011-11-06 @ 00:59:15
URL: http://tinajuwel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!