Gårdagen

Blev ingen mer uppdatering igår. Men var i alla fall på gymmet en sväng och träna armar,rygg och lite axlar. Sedan blev det en cyckel tur hem och väl hemma blev det lite god kvällsmat. Tog mig sen en varm dusch och skyndade sedan mig ut efter att jag torkat håret och satt upp det i en slarvig knut. Väl ute träffade jag en vän till mig, då vi mest gick runder och snacka lite men kvällen slutade med att vi satt och glodde på bad teacher på min dator.

Idag är det onsdag och planerna idag är att hinna med o fixa mig samt gå ut med hundarna innan bussen går in mot plantan där det blir lite god lunch med kusinerna hemma hos farmor.
Kmr nog sen träffa någon e dock inte helt bestämt vem osv.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!