Godmorgon?

godmorgon sockertoppar, ni kanske tycker att det är lite sent för att säga godmorgon men min har nästan precis börjat. Jag hoppas ni hade en trevlig fredags kväll igår precis som jag. Gjorde egentligen nt så mkt mer än kolla på idol och tittade på en film tsm med en vän men det räcker för att ge mig en bra fredagskväll.

Idag har jag bara hunnit äta lite frukost och fixat två billjetter till breaking dawn på bio. Skulle egentligen varit i skolan på öppethus men fixade ledighet ist.

Men nu får ja väl ta tag i livet o göra något anatar jag typ som att ta mig en dusch och göre ve mig för att sedan fortsätta dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!