Skola,sola,kompis,träna

Dagen idag har varit fullbokad och har inte haft tid att sätta min framför datorn förens nu.
Min dag började i alla fall halv 7 då mamma kom in och väckte mig och satt sedan 1,5 h senare på bussen mot skolan. Var i skolan hela tiden fram tills klockan 15.00 och några minuter senare satt jag på bussen hem.
Hemma väntade mamma på mig eftersom vi skulle åka in och sola tsm (mor & dotter tid). Blev 20 min solning för mig och e glad att jag inte bränt mig men lite färg har ja allt fått.
Efter att ha kommit hem drog jag ut igen och träffade en vän och har nu precis varit uppe på gymmet och tränat rygg,armar och lite axlar.


och nu hade jag tänkt mig att ta mig en dusch. väntar sedan på ett telefonsamtal och en fortsatt mysig kväll.


Kommentarer
Postat av: sanna

SV: Vad bra! :) Det är bara bra med mig. Hur har du tänkt starta den här helgen då? ;)



Kram!

2011-11-25 @ 11:21:40
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!