godnatt min skatt

Jag har ej kunnat komma in på min blogg dem senaste timmarna så har darför inte kunnat uppdatera min blogg men funkade nu äntligen så tänkte göra ett sista inlägg innan jag ska sova.

Min kväll har varit ganska lugn och jag har mest gjort saker som varit nödvändiga som tex packat väskan,plockat fram kläder, duschat, käkat kvällsmat och letat fakta till skolan imorgon.
Men jag har även hunnit med att ta det lugnt och snacka med folk.
Nu ska jag snart bädda om sängen och gå o lägga mig eftersom det är en ny skolvecka imorgon som redan börjar 08.00 men ska ju upp 06.15 så jag tror att ja bör sova snart om jag ska orka med, eller vad säger ni?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!