Movietime

När skolan var slut för dagen blev det en busstur hem och där efter lite mat eftersom jag knappt åt något i matan.
Med lite mat i magen var det dags att plocka fram matte böckerna och börja plugga. Väl klar med det bytade jag om och cyklade upp till gymmet och tränade mina ben samt magen. Var dock inte jätte taggad men fick göra mitt bästa ändå. När jag kom hem genom blöt efter att ha cyklat hem i regnet blev det kvällsmat.
Jag har nu precis tagit mig en varm dusch och har innan de suttit och snckat samt webbat med en saknad person. Var skönt att både få se och prata med personen igen eftersom det var länge sen sist. Men nu ska jag krypa ner under täcket och kolla vidare på filmen Dear john som jag började att se igår.

vi hörs



skit fin film som jag rekomenderar så här långt i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Johanna - En ryttare, en dröm!

Godmorgon, skulle bara säga att din blogg är väldigt fin! Kika gärna in hos mig så kanske vi kan följas på bloglovin? :)

2011-10-20 @ 08:30:00
URL: http://www.johannaagren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!