Nördigt värre

vet att uppdateringen av bloggen verkligen har sugit dem senaste dagarna men som jag sa i början av veckan så har jag fullt upp med en massa plugg och hinner varken blogga eller sitta vid datan. Men snart är det helg + lov så jag lovar att uppdateringen inom kort kommer bli som normal igen.
Men som jag suttit och gjort alla andra dagar så sitter jag även idag och pluggar. Har ju spanska prov imorgon och ska försöka klara mig och det gör jag inte utan en massa plugg. Visst känner man sig lite nördig men vafan gör man liksom?

Men ja ska faktiskt inte sitta hela dagen och plugga förhoppningsvis utan jag hoppas på att komma ifrån huset efter att jag ätit kvällsmat. Om det nu ens blir någon mat för mig till kvällsmat eftersom både mamma o victor e på väla så dem lär väl äta där och pappa jobbar länge + äter annan mat än mig.


Kommentarer
Postat av: Ida - Legen, wait for it...dary!

Hej!

Jag kör en till omgång med helgens blogg! http://sugproppsida.blogg.se/2011/october/helgens-blogg-v-43.html#comment

Lycka till!

2011-10-27 @ 17:47:01
URL: http://sugproppsida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!