Ny design på gång

Jag har haft en mysig fredags kväll som för en gångs skull blivit spenderad hemma eftersom jag inte orkade dra ut och träffa någon. Men ibland är det härligt att bara sitta med familjen och äta gott samt glo på idol tsm.
Har dock missat vem som åkte ut :S, något som vet?

Men nu sitter jag i alla fall o myser på mitt rum och försöker fixa till en ny design till bloggen eftersom jag börjat tröttna på den jag har nu. Men lär nog ta ett tag innan dem kommer upp här men håll utkik. Hade tänkt att fortsätta med den nu men ska bara tvätta ansiktet och sånt först.

Så jag säger godnatt till er nu så hörs vi imorgon på lördag förmiddag


favorit i repris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!