School life

Dagen börjar med att man får en stressig morgon för att hinna i tid till första lektionen (matte) vilket jag gjorde som tur var. Hade sedan svenska och no innan det var dags för äcklig lunch som bestod av fisk med hundratals av ben i och potatis som smakade skit. Så slutade med att jag gjort av med 20 kr ist på birka bullar. Efter att Lunchrasten tagit slut var det dags för redovisning i so vilket gick helt okej och där efter blev man överraskad över ett oförberätt prov i engelska som inte var alls kul! jag hoppas verklilgen att jag klarade provet.
När skoldagens slut var nådd alltså vid klockan tre gick jag till bussen och stod ute i höstkylan och väntade på den förrsenade bussen.

Är nu hemma och har precis fikat lite kanelbullar.
Ska nu möjligtvis gå ut en runda och kanske tar med min kamera om den laddat klart. Vi hörs lite senare framot kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!