Tandläkaren next

Godmorgon på er hoppas ni sovit gott.
Själv somna Jag rätt fort igår och har sovit gott fram tills klockan 9 imorse. La då kvar och sms med lite folk med tog mig sedan upp och gjorde mig lite god frukost. Har nu bytat om och ska fixa de sista innan jag sätter mig på bussen in mot tandläkaren och möta upp mamma. Tror sedan även att det blir en sväng till väla där efter så får se när jag har tid att göra ett inlägg igen. Men nu måste jag sminka klart mig och dra mig mot bussen

puss hej<3


bild i repris

Kommentarer
Postat av: sara

Vad gillar du att läsa om på olika bloggar`?

2011-10-12 @ 16:32:02
URL: http://marbellas.blogg.se/
Postat av: elvira

Usch jag hatar tandläkaren, fin blogg btw! Kolla gärna in hos mig och lämna en kommentar så hörs vi snart här igen! :)

2011-10-12 @ 18:28:52
URL: http://hounder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!