Tränings pass

Kvart över 7 blev det en cykel tur upp till gymmet i det kalla höstvädret. Där uppe blev det en lätt uppvärmning på crossen för att få upp kroppstemperaturen lite och där efter körde jag igång med lite träning för ryggen. Blev de vanliga övningarna och sen där efter blev det träning av biceps och triceps. Fick dock en stor smärta i min högra handled efter ett tag så fick mjuka handleden lite men den gjorde fortfarande ont så fick bli en mildare träning resten av tiden. Jag är nu hemma i alla fall har precis tagit mig en varm dusch och rakat benen eftersom vi ska simma imorgon med skolan fast att jag gärna hade avstått. Innan jag ska gå och lägga mig så får jag väl ta och borsta tänderna lite samt bädda sängen så att den går att sova i

sov gott <3


gammal bild men hade nästan samma outfit förutom att linnet idag var svart ist för vitt.


Kommentarer
Postat av: f a n n y

Sv: Tack! mössan har jag köpt på glitter :)

2011-10-14 @ 23:51:09
URL: http://fannyysphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!