Virrig dag på väla

Imorse när jag steg upp från sängen så hade klockan redan hunnit slå 12, man märker att man är sleten efter en jobbig vecka i skolan. Jag åt sen en liten frukost och satt mig framför tv:n och glodde på oprah winfrey show 25 år. Men efter någon halvtimme fick jag sms från en vän till mig som undrade om jag kunde hänga med till väla och vem säger nej till de liksom ;). Men fick då brottom och slängde mig in i duschen och börja fixa till mig.
Väl framme på väla blev det en bh och tröja handla men tog inte lång tid innan min väska var borta. gick runt i en timme men sen var det stägningsdags och ännu  ingen väska funnen. SÅ fick spärra kontot och åka hem utan pengar :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!