Ansiktsbehandling

Efter att vi slutat tre var det dags att städa samtidigt som wordfeud plingade på mobilen och mammas sms om att jag skulle skynda mig störde eftersom jag skulle iväg och få ansiktsbehandling.Men efter ett tag var jag klar och kunde äntligen hoppa in i bilen och köra mot stället där jag skulle få min behandling. Men Var skönt att få skämma bort sig själv lite men gjorde delvis ont.
Var sedan snäll och hjälpte mamma med lite stor handling där efter fast att man såg ut som man gjorde.
Men nu har klockan slagit åtta för länge sen och då är de dags för idol med mys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!