Come home

Har varit en jobbig dag i skolan då jag började klockan 08.50  fortsatte sedan med en massa långtråkiga lektioner. Sen när man inte hör ett skit på ena örat och inte kan sluta hosta gör det bara värre.
Men har nu tagit näsdroppar och iprem samt en halstablett.
Blir inte att träffa någon idag får bli till helgen ist då jag även ska få träffa söte igen om han inte blivit sjukare än han är för jag har nämligen smittat han osså :$,som jag precis pratat med i tele lite eftersom saknade är enorm. Men kvällen idag blir spenderad framför idol ist med lite choklad var typ flera månader sen jag åt så idag unnar jag mig några bitar av de.


fotograf: linn
modell:jag
kamera: nikon d3100
old picture


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!