eftermiddags promenad

God eftermiddag :)

Hoppas allt är bra med er, själv är jag fortfarande sjuk så har sovit fram tills klockan 10.30 idag kändes som om de behövdes. Mår dock bättre men hör fortfarande inget på det ena örat.
Har precis varit ute och gått en liten promenad för att få lite frisk luft när man bara legat hemma nu i tre dagar och härligt väder är det osså.

Sitter nu med datan i knäet och försöker få i mig så mycket vatten jag kan, men ska snart stänga datorn och hitta på något.


fotograf: rebecca malmberg (jag)
kamera: nikon d3100


Kommentarer
Postat av: elinlicious

Hej fina du!

Ta chansen & vinn ett vackert guldhalsband hos mig!

direktlänk: http://elinlicious.spotlife.se/2011/09/09/tavling-med-timstore/#respond



tack på förhand & lycka till!

/ elinlicious

2011-09-09 @ 15:06:34
URL: http://elinlicious.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!