Gainomax

Blev en sväng upp till gymmet då jag träna mage och ben. Började först med en uppvärmning gåendes på springbandet i 7 min, då jag hade 6,3 i hastighet och 9 i lutning cirka.
Där efter var det dags för benen trots min träningsvärk i vaderna som jag då valde att hoppa över. Så blev benpress, insida,utsida och baksida av låren. 20 gånger 3 på varje maskin.
Sen kom vi till mage då jag träna både sidomusklerna och mittenmusklerna av magen genom en massa olika övningar.

Sitter nu och dricker en gainomax recovery med choklad smak för att återhämta mig lite sen träningen


Kamera nikon d3100
fotograf: jag


Kommentarer
Postat av: ♔ ズ-ミ ボンミンジ[Jummi Von Minji] Official Blog ♔

SV: jag ska ta det lugnt och plugga lite btw, har du lust med bloglovinbyte? :D

2011-09-18 @ 19:43:00
URL: http://jummivonminji.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!