Gymnastikboll

Idag blev det träning av ben och mage, men hade mycket lite energi till att prestera mitt bästa så fick bli ett lugnt pass men ändå ett bra pass.
Blev vader,fram och baksida av lår som tränades samt lite rumpa. Genom olika maskiner och utfallssteg.
När jag sedan var klar med det började jag med övningar för magen som tex situps på golv och boll. Vridna och vanliga.
Sen ligga i krum och v:et som jag kallar de alltså när man har benen på en gymnastikboll och kroppen rakt med armarna i golvet och sedan rullar upp bollen mot din mage och står i ett V.
Samt en annan övning utfördes.

Ska nu ta en dusch efter att jag ätit upp en banan som alltid är bra att käka efter en träning eller gainomax.
Puss <3


Kommentarer
Postat av: Jenny

Man kan inte alltid vara på top varje dag!

Gäller bara att inte ge upp helt ändå.:)

2011-09-22 @ 22:27:17
URL: http://anoschkin.se
Postat av: Jenny

Sv; Visst ! (:

2011-09-23 @ 15:27:08
URL: http://anoschkin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!