Hemkommen

Nu är jag hemkommen från lilla hyllinge, har haft en bra kväll inget och klaga på direkt mer än att de var kallt.
Sitter nu i sängen på mitt rum med datorn i knäet och dricker lite cola samt kränger lite chips, är ju trots allt fredag eller hur?
Blir nog att jag lägger mig rätt tidigt idag pga att jag är så jävla trött efter en lång dag som denna men kan också hända att ja fastnar framför datan ett tag till.

btw sorry för den dåliga uppdateringen men har fått nytt internet så har ej kunnat surfa runder eftersom vi ej haft någon internetuppkopling under eftermiddagen, men nu är det bytat och klart så de ska funka som det ska





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!