home from school

har varit en relativt skön dag i skolan förutom att jag vaknade upp skit trött imorse så att jag inte haft någon energi till skolan.
Gick sen ner mot knutan efter att skolan var slut med en vän för att bussen ändå inte skulle komma förens om typ 10 min.
Men var skönt att sitta på bussen hem sen förutom att jag inte hade någon musik att lyssna på pga att mina hörlurar är helt pajade.
Men väl hemma så hade mamma köpt lite fika till oss så har precis mumsat klart på de. Ska nu ist plugga på spanska glosor inför morgon dagen. För ikväll blir det träning precis som vanligt.


gammal bild

Kommentarer
Postat av: lilly

vilken fin blogg du har <3

2011-09-21 @ 20:10:12
URL: http://missfashionqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!