Hörs när solen stiger upp igen

Har som sagt inte så mycket att skriva eftersom jag har legat hemma framför tv:n hela dagen eftersom jag inte får lov att gå ut pga att ja är förkyld/sjuk men har ändå haft en mysig dag hemma med efterrätt efter en god kvällsmat och poppisar till kräng framför tv:n.
Hoppas dock att jag mår lite bättre imon för har bara 24 h på mig att få se dig innan du lämnar mig igen. Då bryr jag mig nt hur jag mår,hjärtat kommer styra. Men börjar blir jobbigt att säga förväl men saknaden får mig att njuta mer av tiden jag har med dig.

Men som sagt ja ska borsta tänderna nu och sen ska jag försöka sova lite för att vakna upp och må lite bättre imon. Hoppas ni inte lider allt för mycket att uppdateringen är dålig för jag har inte orkat sitta vid datan med huvudvärken som jag haft.



sov gott så hörs vi när solen stigit upp igen.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!