kvällens slut

Kvällen lider mot sitt slut och jag har precis borstat tänderna och bäddat sängen så den går att sova i. Har tidigare ikväll duschat då jag även bytat om till sovkläder och tvättat ansiktet så jag slapp göra det nu.
Ska snart stänga av datan och gosa ner mig under täcket och sms med någon som behöver mig. Lär väl somna någon gång där efter men vilket klockslag det är har jag ingen aning om. Men lär väl försöka somna rätt tidigt eftersom jag ska upp vid 06.00 imon cirka så behöver jag sova.


fotograf: Rebecca Malmberg(jag)
Kamera: nikon D3100
får ej kop


Kommentarer
Postat av: maribel

haha oj det var tidigt, lycka till med idrotten iaf !

2011-09-04 @ 23:09:39
URL: http://maribeleliza.blogg.se/
Postat av: Sandsugar - Norah

Det finns ett ställe i malmö där du kan köpa 6 par för 35 kronor. Det heter valencia. Det finns många olika sorter och längder. ^^



Annars kan du köpa på ebay.com så kan du köpa 20 par för 4 dollar. :)

2011-09-04 @ 23:19:32
URL: http://sandsugar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!