Under kvällens gång

Mellan 4 och 5 tiden i eftermiddags lämnade jag frisören med ett glatt leende på läpparna över att håret blev som det skulle osv. Blev sen en ganska misslyckad kvällsmat men som slutade helt okej då det blev pommes och typ kalkonfilé. Resten av kvällen har ja mest spenderat framför tv:n liksom idol. Men har även blivit tre promenader sammanlagt med hundarna under kvällens gång, låter kanske jobbigt men är sjukt skönt väder men stjärnklar himmel så jag tackade inte nej till att bege mig ut.

Ska snart tvätta bort smink, borsta bissarna och göra mig redo inför en god nattsömn. Men lär väl ändå ta en timme till innan jag är klar med allt som ska göras innan ja kan sova.

Du och jag hörs imorgon igen, ha det gött och sov sött :)




Kommentarer
Postat av: Maida

Härlig blogg och härliga bilder!

Tack för din kommentar på bloggen! Hoppas du har haft en underbar dag, kram! =)

2011-09-27 @ 22:44:56
URL: http://maida.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!