skolfotografering m.m

Tänkte nt alls på att fixa med några tidsinställda inlägg igår så drf inte bloggen blivit uppdaterad medans jag varit i skolan.
Men har i alla fall haft en helt okej dag men mycket skratt osv. Började dagen halv 9 med fotografering till klassfoto och enskillt men jag blir alltid failad på klassfotona så skulle inte förvåna mig om jag blev det i år igen.
Sen var det en seg matte lektion och där efter spanska som heller inte var speciellt kul men kunde glosorna i alla fall. När klockan slagit 12.00 var det soppa till lunch helt okej men man blir fan o med inte mätt på det, dock tur att vi bara hade syslöjd efter de. Då jag även fick ett grönt kort vilket innebär att ja får köpa ett tyg för skolans pengar och sedan får jag lov att jobba hemma med mitt examens arbeta då jag även kan hoppa över vissa lektioner.


Kommentarer
Postat av: emelieborgshammar

Nu är dagens blogg avslutad!

Gå in och se om det var du som vann :D

2011-09-15 @ 22:32:23
URL: http://emmmse.blogg.se/
Postat av: ERICA PETTERSSON [ FOTOBLOGG ]

härlig blogg!



Du kanske känner igen mig från smilingerica.blogg.se eller så är jag helt okänd. Jag heter i allafall erica och är 16 år gammal jag driver smilingerica.blogg.se och nu har jag gjort en ny blogg med namnet ericasblog.blogg.se du får jätte gärna kika in där kanske det är en blogg för dig?



vill jätte gärna göra bloglovin byten med dig, så säg till när du lägger till mig så lägger jag till dig.



/ erica ericasblog.blogg.se

2011-09-18 @ 08:20:31
URL: http://ericasblog.blogg.se/
Postat av: REBECCA

Hej! Är tillbaka efter en vecka utan internet och dator, uppdatering i massor blir det nu. Så kika gärna in :)

Annars då, allt bra?

2011-09-25 @ 00:22:58
URL: http://magicstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!