Sick

hellu folket, ni kanske märkt att uppdateringen här på bloggen inte blivit av? då kan jag berätta att jag har haft fullt upp hela helgen och har ej varit hemma.
På fredags kvällen var jag och träffade lite vänner sen åkte jag hem och mötte upp min pojkvän. Sen spenderade jag dem sista timmarna av den kvällen hemma hos han och sov sedan över där till lördag morgon.
Det blev sen en seg dag eftersom jag började känna mig sjuk så det blev bara några promenader och mys framför tv:n. Sen efter att jeppe lagat mig en god kvällsmat somnade vi båda rätt fort fullt påklädda o allt. Det blev en jobbig natt och jag vaknade nog minst 5 gånger medans jeppe sov som en stock.
Sen på söndags morgonen mådde jag så illa av hunger o förkylningen gjorde de ej bättre så la o spydde i en pappers korg. Stackars pojkvän som fick se de där. Men de blev bättre sen efter att ja fått i mig lite yoggi till frukost.

Vid 2 tiden stack jag hem och sen några minuter senare kom Jeppe med ett stort choklad till mig och halstabletter i hopp om att jag skulle må bättre snart och krya på mig. Sen åkte han till sin skola igen.

Så nu har jag legat hemma och varit sjuk resten av dagarna och har inte pallat göra något.


Kommentarer
Postat av: anki

gosch vilken snygg bild på rosorna! och diggar din text i headern! najs najs!

2012-04-03 @ 22:13:17
URL: http://anqis.blogg.se/
Postat av: Hanna !

sv: Yes, det är superbra, själv? :)

lov snart eller? :)

2012-04-04 @ 17:16:57
URL: http://hannniiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!