You light up my day

efter dagens sega skolgång mötte jeppe upp mig och sedan gick vi hem till han. La sen och dega i hans säng, tror till och med att jag råkade somna ett par gånger och sedan vid 18.30 stack jag hem för att äta lite mat.
Annars om jag ska säga något om skolgången just nu så kan ja väl inte säga mer än att jag är sjukt trött på allt. Först en massa om första och andra världskriget som jag inte vet ett skit om och ska skriva tre uppsatser sammanlagt i både eng och so. Fett lame om ni frågar mig.
Och sen kommer ju allt på en gång nu i slutet för lärarna förstår inte att man faktiskt kan dela upp de.
Osså att bara gå upp på morgonen för att ta sig in till skolan de går inte, man känner fan inte för att göra något alls då intresset för att sätta sig ner för att göra arbeten ligger väldidgt lågt.
Tur att det finns någon som lyser upp min dag i alla fall och låter mig få se ljuset i den mörka tunneln


<3


Kommentarer
Postat av: INGRIDWENELL.SE - Mode Stil Färg Inspiration

fin bild!

2012-04-12 @ 02:41:49
URL: http://ingridwenell.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!