Hör av mig mer imorgon

Mitt skrivar humör är väl inte riktigt på topp för tillfället men ska göra mitt bästa för att försöka få ihop ett inlägg till er. Började dagen men lite frukost framför tv:n som man får passa på att göra nu när man har lov för snart e det dags att stressa upp för att hinna med bussen på morgonen igen. Där efter gjorde jag mig i ordning för att möta upp min pojkvän på väg till busstationen då vi skulle åka in till stan för att shoppa lite nödvändiga saker. kan visa er imorgon vad ja fick med mig hem. Senare på kvällen blev det lite klyftpotatis och grillad kyckling, sjukt gott om ni frågar mig. Blev även lite jordgubbar till efterrätt och sen dess har ja bara legat i soffan insvept i en filt och kollat på systrar i jeans 2. 
 
Men dags för mig att dra ut nu o träffa lite folk, hör av mig imorgon. puss <3
 
nikon D3100
Rebecca Malmberg
ingen rediigering 
bild får ej kopieras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!