Testat på ett nytt gym

ligger nu i sängen med datorn i knäet och har precis kollat på en film. Blev även lite cola och popcorn till men skadan blir nog inte så stor på grund av de jobbiga passet jag och min bror innan ikväll hade på gymmet. Eftersom mitt gymkort går ut snart så frågade min bror om jag ville hänga med han och träna på gymmet han tränar på för att se om jag ska byta dit ist eftersom det är mycket större än det jag är medlem på nu. Så jag hängde med och det blev ett pass mage,biceps och triceps i cirka 1,5 h. Gick faktiskt bra och ska nog dit på lördag igen och köra ett riktigt jobbigt benpass med brodern min. Vem vill liksom inte se sin bror bli plågad?, ja vill inte missa chansen i alla fall ;).
 
Men nu börjar kvällen lida mot ett slut och ja ska endast ta de lugnt resten av kvällen. Men imorgon blir det att åka in till staden för att köpa lite nödvändigheter. Hoppas på att kunna dra med pojkvännen osså men annars får ja gå o strossa lite själv.
 
Ha det bra <3
 

Kommentarer
Postat av: Emma :)

fin bild:D

2012-08-03 @ 10:29:36
URL: http://eemmafernhagen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!