the day

Vaknade upp imorse av allt bankade som försegick utanför mitt hus på grund av våra byggare vi har i vår trädgård som håller på att bygga ett nytt förråd till oss. Fett störigt men det blir fint i alla fall och det gammla rucklet är borta för gott. Fast att jag bara hade velat slänga kudden över huvudet så gick inte de då jag redan hade planer inför dagen. Så efter en god frukost framför seaven heaven på tv:n så gick ja ner till pojkvännen för att spendera dagen tillsammans med han o ha lite kvalitetstid. Men nu är jag hemma igen, lika trött som vanligt och planerar inför morgondagen. Berättar mer imon om vad som kommer ske,ha de bra <3
 
En liten målning jag,jeppe och kevin gjorde tsm med gatukritor. Fett snygg ändå ;)?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!