I'm in love

jag har precis kommit ut från badrummet då jag tagit mig en varm dusch på grund av att jag tidigare ikväll har varit och tränat på gymmet. Och det gick väl  bra förutom att gubbarna alltid ska slåss om att ha alla maskinerna men som tjej får man fan stå på sig o säga att jag har två set till jag ska göra så back off eller be dem köra emellan ist.

Men nu börjar faktiskt klockan bli mycket och jag ska ju trots allt upp klockan 6 imorgon :S. och sen gå i skolan till 3 så jag behöver all energi jag kan få så nu ska jag gå och borsta mina bissar och till slut säga godnatt till min underbara pojkvän.

vi hörs :)




Kommentarer
Postat av: Isabelle

Sv: Skolan kan man skippa många gånger, men det är egentligen skönt att gå dit och klara av dagar och veta att om några år så slipper man :)

Träning är sjukt härligt när man är klar!

Puss!

2012-02-03 @ 08:48:36
URL: http://belliizz.blogg.se/
Postat av: Amanda

Sv: Jag kan VERKLIGEN rekomendera Zumba! Det var riktigt kul, som en enda lång dans till massa bra musik. Och även fast man saknar taktkänsla och är stel som bara den (mig själv) Så var det riktigt kul att bara släppa loss ordentligt. :D Så om du får chansen borde du prova! :)

Kram

2012-02-03 @ 18:59:15
URL: http://amandaevamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!