back on track 31/01 - 12

hemma från andra dagen av träning i rad nu och det känns riktigt bra. Och skönt att äntligen vara igång med träningen som vanligt igen.
Men idag blev det träning av rygg,ben och röv i första hand. Synd bara att man redan lyssnat sönder på varenda låt i mobilen så jag måste se till att ladda över en massa ny musik på man kan bli taggad på nytt. Och sedan ska jag även börja göra upp nytt schema med en massa nya övningar. så att det inte blir samma hela tiden för då e det svårt att ändra sin träning och musklerna börjar vänja sig om man nt gör de.

När jag sen var hemma blev det kött och ris till kvällsmat som blev en bra mat efter passet och sen nu ska jag skriva lite på en låttext till min musikgrupp imorgon och ta en dusch.


Kommentarer
Postat av: jeppe

"rygg, ben och röv" HAHAhah!! =) duktig du är

2012-02-01 @ 15:00:33
Postat av: Nicole

sv; ;)



Ja eller haft kalas och bara varit hemm aoch tagit det lungt! SJ ? :)

2012-02-01 @ 16:24:30
URL: http://nicolesikon.blogg.se/
Postat av: Amanda

Sv: Ja, verkligen! Härligt för dig att träna, det känns ju jämnt så skönt efteråt. Jag körde t.ex Zumba idag. Sjukt kul! :)

2012-02-02 @ 21:39:51
URL: http://amandaevamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!