Otur & Tur

tyckte att rubriken förklarar i stort sätt hur hela min dag har sätt ut och om hur den gått till. Hade dock önskat att turen hade överlappat alla problem som varit otur, men så var det inte i detta fallet.
Men om jag nu ska gå igenom vad som hänt så får det bli en snabb veriation av dagen eftersom klockan tickar på och det börjar bli sent.

Det börjar med att ja skulle gå ut med hundarna innan jag hade lovat att följa med mamma och handla lite mat på maxi, Då regnet öser ner. Kanske var det inte så stor deal men om man ser dagen i sammanfattning så blir det de. Men som jag nämde så höll jag mitt löfte och hängde med mamma för att hjälpa henne med handling av mat. Där var jätte mycket folk och ni vet hur det är och man blir helt distraherad av allt folk och så klart kollar jag inte vart jag sätter tbx skannern och släpper den rakt i golvet som tur var så pajade den inte. Väl ute i bilen sen tar jag upp min mobil och märker att jag fått sms från typ onlinepizza där det står att dem skickar mig en faktura nästa månad, har fortfarande inte listat ut detta än men hoppas att de löser sig.
Väl hemma igen sen så väntade ett paket i brevlådan till mig som innehöll ett close up filter men fick inte kameran till att fokusera så de var ännu ett till problem som jag var tvungen att lösa som jag fortfarande inte gjort.
Som tur var så vände oturen när kvällen börja närma sig o jag fick ett sms om att min mobil äntligen var lagad och klar. Men fick sen lite damp över att de var lång vänt kö,hade tappat bort minneskortet, kontakter och konton var borta men allt det löste sig.

Avslutade sedan kvällen men mys hemma hos J och kvällen avslutades bra fast att vi fick lite problem när vi märkte att vi inte hade några chips. Men det löste vi lätt genom en promenad till en affär fast att första stället vi gick till var stängt.


Kommentarer
Postat av: ♔ ズ-ミ ボンミンジ[Jummi Von Minji] Official Blog ♔

fin blogg :)

2012-01-06 @ 14:24:13
URL: http://jummivonminji.webblogg.se/
Postat av: lilla linnea

Hejsan! Vet du att man kan tjäna pengar på sin blogg utan att vara världens storbloggare!? :o Jag är själv med och pengarna "rullar" in kan man säga ;) Tjäna in över 500 kr och du får ta ut pengarna när du vill! Det är både säkert och smidigt eftersom att du själv väljer när du vill ta ut pengarna och därför skriver bara in kontouppgifter när du känner att du vill, och det är ingen annan som ser dina uppgifter än självaste adsettings, så du kan vara helt lugn :) Gå in här och blir medlem! http://lillinneas.blogg.se/2012/january/adsettings.html#comment

Det här är inte reklam eller så, vill bara hjälpa till ^_^ kram!

2012-01-06 @ 14:54:24
URL: http://lillinneas.blogg.se/
Postat av: Julia

-jo, där hade du rätt i!:)

2012-01-06 @ 15:49:25
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!