my heart is beating for you

vet att jag har skrivit att bloggen kanske ska läggas ner eller så men hade ändå tänkt berätta om denna helgen eftersom den varit toppen fast att det ändå nt varit så bra. kanske lite svårt att fatta den där meningen men ska berätta så ni förstår lite bättre vad jag menar.
Men i alla fall så började min helg redan i fredags då klockan slagit tre och skolveckan var slut. Och inte nog med det så skulle älskling osså komma hem så jag gick upp till tågstationen för att möta han där när han klivit av tåget. Dock fick jag en nyhet som var mindre bra som var att han hade fått ett munsår trodde han men ju mer kvällen rullade på så kunde jag inte motstå att kyssa han ändå och han lika så. och tydligen så var det nog inte det heller som tur var.

Sedan blev det lördag och jag spenderade även denna dagen men min pojkvän man får ju trots allt passa på när man kan och sedan mådde jag as dåligt så han följde mig hem så jag kunde ta två piller men det hjälpte inte så han var snäll och stannade hos mig så vi avslutade kvällen här dock råkade vi båda somna ett par gånger fast vi visste att vi inte kunde somna för då hade mina föräldrar dampat om dem vaknat upp och sätt att vi var två.

Jag vaknade sedan upp ensam på söndags morgonen men det löste sig sedan när jag och min pojkvän bestämde oss för att gå en runda uta i vinterkylan, blev en lång runda och mycket lerigt var det men tur hade jag väl att han orka ta upp mig på ryggen under dem sträckorna och när jag strejka för att mina ben var trötta.
 jag fortsatte även denna kväll tsm med han dock har det varit mycket bråk både fram och tillbaka med både pokvännen och familjen. Men allt med "J" är löst och jag har idag efter skolan bara legat i hans famn tills det var dags att säga förrväl på tågstationen igen. Med gråten i halsen såg jag tåget åka iväg men jag vet att jag snart får se han igen.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!