a lot of fire

klockan börjar bli mkt nu ser jag och ska väl snart krypa mig till sängs. Jag har haft en mysig dag som började med lite bakning av choklad bollar och solandes i trädgården under tiden resten av familjen rev vårt förråd. Där efter drog jag till pojkvännen och spenderade resten av dagen med han och lite annat folk. Har även blivit mycket grillning  under dagens gång pga de fina vädret som tittat förbi lilla skåne idag. Så först blev det grillning med famijen i trädgården och sedan hemma hos kevin tsm med min pojkvän och nu i slutet av kvällen stack vi ner till en grillplats och gjorde upp en brasa som vi alla satt och mös runt.
 
en synvinkel från där jag satt och solade medans alla andra slet som djur.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!