Godmorgon !

Då var det äntligen fredag, kan väl inte direkt säga att man känner att det är helg nu osv när man redan har lov dygnet runt men ändå. Idag kommer det bli en sväng upp till läkarstationen med mamma och hoppas på att allt kommer gå bra. men innan dess ska jag väl ta mig en dusch och göra mig i ordning. Sedan fram mot eftermiddagen kvällen så har jag inget direkt planerat men förhoppningsvis så blir det mys med pojkvännen så jag kan få använda min nya onepiece. Jag ska även fota sakerna jag köpte igår och lägga upp dem här på bloggen, men de får bli av när jag har lite mer tid.
puss
 
kamera: nikon D3100
Fotograf: Rebecca Malmberg (jag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!