Regn

Godkväll på er mina kära läsare, jag hoppas att ni haft en toppen kväll vart ni än har befunnit er. Själv har jag varit i regniga skåne men pojkvännen och några av hans polare. Vi har väl inte gjort mycket mer än gått runder och käkat massa mat på pizzerian. Men till sist blev vädret så dåligt att vi bestämde oss för att dra in. Då slutade det med att alla hade hittat varsin bekväm plats där dem slått sig ner för att sedan sitta och glo på massa tv-serier.
Dock väldigt skönt att vara hemma nu igen. Det har varit en lång dag så bäst att jag går o fixar mig inför läggdags.
 
vi hörs imon, puss hej leverpastej!
 
 
ritade denna lilla filuren här om dagen när jag satt vid bordet och tråka. Hittade en penna och post it- lappar, so why not use them ? ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!