Segis dag

Tyvärr så har jag ej kunnat uppdatera på hela dagen eftersom jag ej varit hemma. Men gårdagen blev väl i alla fall lyckad ändå då vi först köpte en feta påse med lösgodis som vi sedan skulle ha till en film. Så vi satt bara och kollade på en massa filmer och myste hela kvällen igår tills vi somnade. Dock blev det väldigt sent innan vi väl somnade så vi gick nog inte upp från sängen förens vid 2 - halv 3 i eftermiddags tyvärr. Där efter gick vi upp till affären med hundarna för att köpa oss varsin färdigrätt som vi sedan kunde kränga.
Men nu är jag hemma igen och vet ej om jag kommer dra ner dit någon mer timme ikväll men vi får väl se. Fram tills  dess ska jag bara ligga här i sängen o dega.
 
puss <3
 
dålig mobil bild men den får duga :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!