svar till nyfikenheten

just nu ligger jag i sängen med datorn i knäet och dricker lite cola. Men ska väl snart göra mig i ordning inför läggdags. Morgon dagens schema är just nu tomt och har inget direkt planerat men än att ja ska ta en dusch på morgonen. Jag kommer även fortsätta med min medicinering av antibiotika som jag ska göra fram tills på torsdag morgon. Märkt att ni e lite nyfikna över varför ja går på de och har väl inte direkt någon anledning till att berätta ut hela historien mer än att ja e sjuk, vilket gör att min träning för tillfället är nerlagd. Själv bara längtar ja tills jag kan börja med min träning igen och ut o springa i det härliga vädret som jag snart hoppas på att komma. Det börjar trots allt bli segt nu att ha gått hemma i snart över två veckor och att bara ha hört regnet ösa ner utanför fönstret. Dock så kollade jag på min telefon lite tidigare idag och såg att solen i alla fall skulle titta fram imorgon och på torsdag så man får väl inte klaga men lägger inte förrhöga förväntningar ännu.
 
 
bild från skolavslutningen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!