Hand i hand

sorry för att jag inte gjorde något inlägg igår men hade ingen inspiration till att sätta mig ner och skriva. Vet inte om jag har det idag heller men jag försöker i alla fall få ihop ett inlägg till er så ni inte tröttnar helt.
Men idag har jag i alla fall varit i skolan som vanligt igen från klockan 8 imorse till klockan 3 på eftermiddagen. Där efter satt jag mig på bussen med Miranda hem. Kändes konstigt att låta bussen köra förbi ens station utan att den stannade och släppte av mig. Men till sist ville inte busschauffören köra mig längre så jag fick väl vänligt stiga av bussen några stationer bort. Men det kunde jag ju inte deppa över eftersom jag hörde ett tåg rulla in på stationen. Då visste jag att äntligen var han hemma igen.
Hand i hand och steg för steg gick vi. X antal minuter senare hade vi placerat varsin röv i den slarvigt bäddade sängen. Och återigen fick jag det där leendet som brukar smyga sig på när all lycka bara sprudlar inom mig.¨


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!