only one day left

jaha då har ännu en skoldag dragit förbi så sjukt jävla skönt. Dock så lär jag inte orka göra så mycket mer idag heller mer än att slöa o ta det lugnt.
Vill bara att denna dagen ska dra förbi och att det ska bli fredag för då kommer min underbara pojkvän hem.
Hade tänkt möta upp han vid stationen när han hoppar av och sedan ska vi spendera resten av dagen tillsammans men först innan jag får se han blir det ytterligare än lång dag i skolan från 8 till 3.
Men jag har ju i alla fall något att längta efter så jag ska nog få tiden till att gå fort ändå.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej!

allt bra?

kram

2012-03-16 @ 15:28:03
URL: http://lisaaabackmanss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!