saying goodbye

kan ju inte riktigt säga att det blev någon bättre uppdateríng här på bloggen nu i helgen än i veckan. Men ja har i stort sätt varit iväg hela tiden och har endast tillbringat några få timmar hemma.
Ännu är jag inte hemma utan jag sitter vid pojkvännens data medans han e och hittar på något fråga mig inte vad men jag sitter i alla fall här själv på hans rum. Har nämligen sovit här inatt så har ej haft tillgång till datorn men vi har haft det mysigt och tjockat oss med en massa gott.

Dock e det snart dax att dra sig hem och säga förväl till jeppe innan han åker igen. Smått jobbigt men sånt e livet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!