Födelsedags firande

sorry för att jag inte skrivit här på länge men har fullt upp med både skola och pojkvännen för tillfället. Blir knappt någon tid över för datorn längre så jag får försöka göra ett inlägg när jag väl får tid.
Men lite om gårdagen då, som först började i skolan klockan 8 på morgonen och sedan gick jag till klockan 3 då jag tog bussen hem med Miranda.
När jag väl kom hem fick jag städa mitt rum, ta en dusch och göra mig i ordning innan gästerna skulle komma. Ja som sagt jag fyllde år i tisdags så vi skulle fira mig. När väl alla kommit blev det en massa god mat och en himmla massa prat haha.
Jag avslutade sedan gårdagen hos pojkvännen, men klockan var så mycket att vi nästan somnade direkt.

bilderna på det jag fått kommer upp senare, så länge bjuder jag på en bild från nyår.


tagen med mobilens kamera


Kommentarer
Postat av: anonym

Asså , det börjar att bli tråkigt att läsa den här bloggen... Uppdatera!!

2012-05-17 @ 08:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!