klagomål

fick en kommentar med klagomål över den dåliga uppdateringen. Till denna anonyma person som skrivit denna kommentar vill jag bara säga att Jag vet själv att uppdateringen blivit dålig. För det andra så är det mycket med skolan nu inför det sista, en massa nationella prov som varit osså vidare. Jag måste fortsätta kämpa för att hålla mina betyg uppe så dem inte sjunker. Och sen för det tredje så har jag en fritid osså där mycket annat ska hinnas med  som tex träna för att hålla sig i form, träffa pojkvännen, vara med vänner osv. Men dock är det klart att uppdateringen ska bli bättre och det lovar jag att den kommer bli men det lär nog inte hända denna veckan eftersom jag och brorsan har huset för oss själva. Detta innebär att vi måste laga mat själva, ge hundarna mat, gå ut med hundarna,diska osv det tar mycket tid så darför vill jag inte att ni förväntar er för mycket resten av denna veckan, men något inlägg ska det nog allt bli.

hoppas ni förstår
MVH Rebecca Malmberg


Foto: Rebecca Malmberg & Lc
Kamera: nikon D3100


Kommentarer
Postat av: ami

du ska inte behöva be om ursäkt för uppdateringen, du skriver ju när du har lust och tid. Det är ju din blogg :)

2012-05-22 @ 17:34:24
URL: http://silverlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!