tid för mig själv

sorry att jag inte uppdaterat er på länge men ibland behöver man lite tid off även om jag vet att jag tappar alla mina läsare. Har tänkt att kanske ta en paus snart och starta allt på nytt men lovar er att det kommer info om det innan några ändringar görs. Men vad har hänt idag då? Jo jag har suttit i skolan från 11 till 14.50 idag ungefär och efter det tog jag bussen till affären och mötta upp jeppe så vi kunde gå och fixa lite mat. Fram tills nu har vi varit hemma hos han och bara myst och snackat lite men nu är det snart dags för sängen så har tagit mig hem och gjort mig i ordning. Imorgon väntar en låååång skoldag + utvecklingssamtal så får se hur de går!
 
poss

rörig bild 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!