20/10

knappt varit hemma på hela helgen så säger förlåt för det dåliga uppdateringen. Igår var jag i alla fall och såg filmen ted på bio som ja nämde här tidigare. Sov sedan över hos jeppe och har leget och myst med han hela morgonen idag. När ja väl kom hem sedan följde jag med mamma och pappa till ikea för att hitta en ny säng till mig men det visar sig att den inte går in i bilen så i natt sover jag utan en säng tyvärr får väl ligga på en madrass eller något liknande.
Men nu ska jag ner till jeppe igen och hämta lite saker. stannar nog där lite mer men det blir nog tidigt i säng idag.
Hoppas ni haft en bra dag, puss <3


 
ska man fixa denna hårfägen igen? :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!