efter en jobbig kväll

Efter en kväll som jag bara vill glömma idag så har jag inga krafter kvar idag. somnade inte förens kvart över 4 eller något efter jag varit ute i någon halvtimme. Så idag vaknade jag inte förens vid två eller något liknande efter att få ha sovit på en madrass på golvet i mitt rum. Det är nämligen så att man säng är såld så idag har vi satt upp den nya. Har även tagit bort, flyttat på en massa saker osv. Så nu ligger ja helt död i sängen och kollar lite på tv. blir nog tidigt i säng ikväll om ja ska orka med skolveckan. Jag som trodde att jag skulle få sova ut denna helgen men det får vänta tills lovet efter fredag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!