Äntligen min !

Shit vilken kväll det blev. Har varit många händelser,både bra och dåliga. Men tänker välja att inte ta det dåliga som hänt efter om ja endast bara vill gå vidare. Men kvällen topp var väl i alla fall när pappa kom in i vardagrummet och la en låda i mitt knä. Det var en htc one x som jag så länge tjatat om och nu har ja äntligen fått den. Det ända som ska fixas nu är ett skal och ett nytt simkort. Men om vi ska gå vidare och lämna mobilen för ett tag så tänkte jag bara nämna att jag var o tränade idag osså, gick faktiskt bra och mer taggad än vad jag är för tillfället kan jag nog inte bli, för här ska det bli en snygg kropp! puss <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!