Morn morn

godmorgon folket, Jag har för ungeför 1,5 h sedan precis vaknat och har sedan dess endast käkat lite frukost framför tv:n och borstat bissarna. Får snart ta tag i livet och göra mig i ordning men tänkte uppdatera er lite först.
Dagens händelser är väl inte riktigt planerade men en sak är säker och det är att älskling lovat att träffa mig idag. Men än så är ej planerat men kanske blir en sväng till väla osså med familjen men där blir ju så mycket folk nu fram mot dagen och brodern min sover fortfarande så vet ej om det blir av.
Men jag önskar er i alla fall en bra dag så hörs vi lite senare idag,puss <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!